Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief btw?
De aangegeven prijzen op onze websie zijn altijd in euro (€) en inclusief btw
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Mocht er nog geen verzendbevestiging via e-mail verzonden zijn dan kan de bestelling
geannuleerd of gewijzigd worden door contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch:
06-12649426. Na ontvangst van de verzendbevestiging kan de bestelling niet meer
geannuleerd of gewijzigd worden.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Na de bestelling succesvol afgerond te hebben wordt een orderbevestiging per e-mail
verzonden. Mocht deze na 30 minuten nog niet binnen zijn bekijk dan de spam-mail,
check het ingevulde e-mailadres of neem contact met ons.
Moet ik verzendkosten betalen?
Is het totale orderbedrag onder de € 24,95 (geldt voor NL) dan worden er verzendkosten in rekening gebracht.
Is mijn bestelling toch uitverkocht?
Dat is mogelijk. Hoewel onze voorraad bij verkoop online direct verwerkt wordt kan het onverhoopt voorkomen dat het bestelde artikel niet meer voorradig is. Wij zullen dit dan per e-mail laten weten en de gedane betaling terugstorten
Waar moet de kortingscode ingevuld worden?
In de winkelmand kan deze code bij de toets “actie- of kortingsbon” ingevuld worden.
Wat is de verwachte levertijd?
Bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen geleverd.
Wordt er een track en tracé code verzonden?
De track en tracé code wordt gemaild zodra de bestelling verzonden is. Uitzondering hierbij is verzending als brievenbuspakket.
Wat is de procedure bij een retour?
Als het bestelde artikel niet aan de verwachtingen voldoet is het mogelijk deze binnen 14
dagen na de leverdatum retour te sturen. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. De
geretourneerde artikelen dienen in originele, schone en onbeschadigde status
teruggestuurd te worden en voorzien te zijn van het aangehechte originele productlabel
en prijskaartje. Het retourformulier dient dan volledig ingevuld bij de retourzending
toegevoegd te worden. Hierbij is het belangrijk dat duidelijk aangegeven wordt welk
artikel geretourneerd wordt. Kosten van retourzendingen zijn voor rekening van de
koper. Na ontvangst en controle van het artikel wordt het bedrag op jouw rekening
teruggestort.
Kan een artikel geruild worden?
Ja dat kan. Door een nieuwe bestelling te plaatsen en het bestelde artikel te retourneren.
Door op het retourformulier aan te geven dat het artikel geruild wordt, zullen de retourkosten teruggestort worden.
Waar vind ik het retourformulier?
Onderaan deze pagina is een retourformulier geüpload.
Wat is de retourtermijn?
Retourneren van artikelen die via de webshop besteld zijn mogen binnen 14 dagen na de
leverdatum geretourneerd worden (mits onbeschadigd, schoon en voorzien van de
originele aangehechte labels). Het aankoopbedrag wordt terugbetaald op de rekening
waarmee betaald is.
Is retourneren gratis?
Nee, de kosten van de artikelen die retour gestuurd worden zijn voor rekening van de koper. Na ontvangst en controle van het artikel wordt het bedrag op jouw rekening teruggestort.
Wanneer wordt bij retour het retourbedrag teruggestort?
Het aankoopbedrag wordt nadat het artikel retour gekomen is en voldoet aan de retourvereisten binnen 3-4 werkdagen terugbetaald op de rekening waar ook mee betaald is. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bestellingen via onze website kunnen met iDeal, MasterCard, Maestro, Visa en Klarna (Sofort banking) betaald
worden.