Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.
Garantie & klachten
Wij van Dierendeco willen je natuurlijk graag blij maken met de bestelling, maar helaas kan er bij ons ook weleens wat mis gaan.
Het kan dat het bestelde artikel toch niet aan je verwachtingen voldoet of een artikel blijkt beschadigd of kapot.
Meld de klacht bij onze klantenservice. Dit kan per mail via klantenservice@dierendeco.nl
Geef hierbij naast jouw naam en adres ook graag het order- en klantnummer op en voeg een toelichting met foto’s toe om een duidelijk beeld van het probleem te kunnen geven.
Wij zullen de klacht binnen 1 werkdag in behandeling nemen en komen met een passende oplossing.
Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Het kan dat het bestelde artikel toch niet aan je verwachtingen voldoet of een artikel blijkt beschadigd of kapot.
Meld de klacht bij onze klantenservice. Dit kan per mail via klantenservice@dierendeco.nl
Geef hierbij naast jouw naam en adres ook graag het order- en klantnummer op en voeg een toelichting met foto’s toe om een duidelijk beeld van het probleem te kunnen geven.
Wij zullen de klacht binnen 1 werkdag in behandeling nemen en komen met een passende oplossing.
Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.